World is just SO wonderful :)

Mäletate ehk seda aega, kui ma kurdsin, et mul pole kaamerat millega pilte teha? Põhiliselt just sellepärast on olnud blogis ka postitusi väga vähe.
Viimaks on minu jaoks kaameravaba aeg möödas ning MUL ON KAAMERA! Eile õhtul kõndisin poest välja, kilekott näpus ning päris oma Canoni kaamera selle sees 🙂

Mõned esimesed suvalised pildid ka, mis ma täna klõpsutasin:

Lisaks muudab kõik veel fantastilisemaks see, et ma sõidan Hispaaniasse, juba HOMME! Uskumatu kui järsku 15.oktoober kätte on jõudnud. Alles oli kui ma mõtlesin, et okei, aega reisini veel nii palju , alles 4 nädala pärast lähen. Nagu üle öö oleks neljast nädalast saanud homme 🙂

Ma olen juba lapsest saati armastanud hispaania keelt ning nende inimeste ülevoolavat temperamenti ( ehk siis sellest ajast kui ma seepe ja muud säärast vaatasin..haha 😀 ) Nüüd saangi sealse elu-olu ja inimesed 2 ja poole nädala jooksul oma silma (ja otseloomulikult ka kaameraga) üle vaadata 😉
Ühtlasi on see reis mulle ka esimene kord elus lennukiga lennata, niiet põnevust kui palju!

Ma pole päris kindel, kuid tõenäoliselt ma sel ajal midagi postitama ei hakka. Esiteks pole mul aimugi, kuidas on seal lood internetiga ning lisaks tahaksin ma arvuti taga võimalikult vähe aega veeta.

Head oktoobri lõppu teile ning kohtume novembris! 🙂

Lisa kommentaar