Just a little bit pink

Keemia, matemaatika ja vene keele vihikud laiutavad hetkel mu kõrval ning ootavad, et ma neisse süveneksin. Aah kui tore oleks kui vaid nende läheduses olemisest kasu oleks ning tarkus iseenesest pähe kiirguks. Fantaseerida ju võib. Aga noh, teen parem õppimises pausi ja tegelen teise vajaliku tegevusega – blogi täiendamisega 🙂
Ma polegi teile rääkinud, et käin moeringis. Nimelt soovisin juba eelmine aasta mõnda taolisse ringi minna, kuid siis ei õnnestunud ühtegi leida. Ainuke, millest kuulnud olin, asus Pärnus. Sellest sügisest alustas aga ka Tallinnas üks taoline ring. Otseloomulikult panin ma ennast sinna kirja ning nüüd olengi juba mõne kuu käinud 🙂 Kuna ring on veel üsna algusjärgus, puuduvad meil paljud moeloominguga tegelemiseks elementaarsed asjad. Näiteks pole õmblusmasinat. Hetkel käibki selle kallal kauplemine, et saada vähemalt üks masin grupi peale. Lootust õnneks on. Kuna meil paljud asjad puudu ja vajavad korraldamist, pole me õmblemiseni veel jõudnud, kuid ehk varsti teeme algust. Seni oleme kogunud kollektsiooni jaoks, mis tuleb teha märtsiks, mõtteid ja ideid ning proovinud erinevaid tehnikaid. Näiteks viltimist jms. Igaljuhul moeshow ajaks peame jõudma 5 komplekti valmis teha.
Eelmine nädal tõi aga ühe tüdruku isa moeringi suure kasti riideid. Nimelt tegeleb ta Inglismaalt sisse toodud asjade müügiga. Mõnel kaubal juhtub vahest olema aga mõni pisike defekt. Näiteks sildi ära lõikamisest tekkinud auk jne. Taolised veidi praagid asjad tõigi meile. Võisime nende hulgast vabalt võtta mis meeldis, tingimuseks vaid, et teeme ringi. Mina valisin ühe heleroosa jaki, nii värvi kui lõike pärast – eest pikem, tagant lühem. Ma olen juba tükk aega taolist soovinud ning nüüd saingi..ja veel tasuta 🙂

Jakil olid selja peal, sildi kohal augud sees, katsin need liblikaga ning panin juurde neete ja litreid.

Oops, pisut on kortsus alt 😛

Eest siis selline:

Tegin täna ka ühed kõrvarõngad:

Nii, nüüd võin tagasi keemiasse sukelduda. Ma ei tea kuidas teiega lood on, kuid vähemalt minul on tänaseks unejutuks alküünid. Head ööd teile! 🙂

3 thoughts on “Just a little bit pink

Lisa kommentaar