Fashion show in Rakvere

4. augustil toimus Rakveres vanalinna festival. Mõndade üksikute ürituste seas mis selle päeva puhul ette oli võetud toimus ka Rakvere kohalike disainerite moeshow. Kuna Mattis on pärit Rakverest, oli esitletud ka tema kollektsioon. Alates esimesest korrast kui Moepeatusel talle modelliks olin, olen käinud nendega igal moeshowl. Seekordne oli juba viies kord.

Kohale sõitsime hommikul, nagu tavaliselt. Alguses kohvitasime niisma, seejärel algas sättimine ning pool 8 olime vanalinnas treppide juures. Kui ma alguses kuulsin, et on kaks varianti kus moeshow toimub ( treppidel või munakividel) olin päris šokis. Okei, jamad variandid mõlemad aga kuna trepil pidi olema käsipuu millest kinni haarata kui alla peaksin lendama, eelistasin sel hetkel treppe. Kohale jõudes oli vaatepilt kergelt öeldes hirmus. Meie lavaks oli umbes 50 m pikk trepp, kus väga käimisruumi polnud, kuna pool treppi oli kaetud istmete, kõlarite ja inimestega. Inimesed said küll ära aetud aga istmed ja kõlarid jäid. Lisaks olid trepiastmed erineva kõrgusega ning seal kus olid astmed veel kõige hullemad, poole jala kõrgused, käsipuu puudus.
Mingit proovi polnud meil ka tehtud ning arutasime alles kohale jõudes kuidas liikumine välja hakkab nägema. Loomulikult oli see viga kuna kõik läks ikka väga sassi. Kui esimesel tuli väike apsakas sisse, hakkasid kõik sama viga tegema ning kokku oligi üks suur segadus. Õnneks mängisime kõik siiski ilusti välja ning tegime näo nagu nii peakski olema 😀

Keset juhtmeidKollektsioon iseenesest nägi välja selline

Järgmisel korral kui Mattise uus kollektsioon esitlusele tuleb ma talle modelliks aga olla ei saa. Tegu siis Moedepooga, kus osalen oma esimese kollektiooniga ning olen ka üks enda modellidest 🙂

Lisa kommentaar